Project manager a l’edificació

Project Management i Gestió del Procès d'Edificació

Project management a l'edificació
Project Management a l’edificació i urbanisme

Missió del Project Manager

Un Project Manager a l’edificació i urbanisme, té com a principal missió la de liderar l’execució d’una operació immobiliària, des d’abans de l’adquisició del terreny preferiblement. ó de AdopProject Managertarà unaManager de l’Edificació, nagervisió global del conjunt de l’operació, analitzant la viabilitat, la planificació, el control i la coordinació de tots els agents que intervenen en el projecte. L’objectiu principal és el compliment de terminis previstos, sense despeses addicionals i amb la qualitat establerta, prèviament amb el client, i seguint tots els ítems marcat en la viabilitat inicial.

Segons aquest criteri, i de manera resumida, el Project Manager al capdavant d’un projecte s’encarregarà de:

  • Anàlisi i seguiment de la viabilitat de l’operació plantejada des d’un inici
  • Definirà i adoptarà decisions respecte als objectius a aconseguir
  • Implementarà una estratègia, així com un pla d’execució per dur-la a bon terme
  • Liderarà i gestionarà el projecte de principi a fi
  • Coordinarà l’actuació de tots els agents que han d’intervenir, i servirà de fil conductor entre tots ells, per aconseguir una bona col·laboració.
    

Objectius del Project Manager

Els objectius del Project Manager a l’edificació i urbanisme es planteja com la més òptima opció per al desenvolupament de futures inversions immobiliàries, aportant un fort caràcter professionalitat, gràcies a la seva experiència i habilitats, oferint d’aquesta manera el màxim de garanties en el desenvolupament de les operacions.
Indicar algunes de les grans avantatges que implica adoptar aquesta metodologia de Project Management:

  • S’aconsegueix una correcta optimització dels recursos humans, tècnics i econòmics per a cadascuna de les operacions
  • S’obté una visió global del conjunt de l’operació, que permetrà una ràpida reacció davant de la detecció d’incidències, adoptant solucions que no alteraran el resultat final.
  • Coordinació de tots els agents implicats des del projecte fins a la construcció ( arquitectes, arquitectes tècnics, enginyers, constructors, industrials…) i amb organismes administratius (Ajuntaments, Generalitat…)
  • S’aconsegueix una reducció del risc de desviaments, gràcies a la capacitat de resolució de problemes
  • Exhaustiu control dels costos acordats, terminis establerts i qualitats exigides
  • Encapsalarà un equip tècnic que possibilitarà un assessorament continu tant a la propietat com als agents implicats, en cada fase del projecte
         

SOL·LICITA PRESSUPOST I/O INFORMACIÓ per contractació se serveis de Project Manager de l’Edificació :

         

Consulta tota l’ oferta de serveis de gestió del procès d’edificació, a la nostra pàgina d’INICI